3 Nisan 2010 Cumartesi

ZEYTİNYAĞLI TAZE FASÜLYE

En sevdiğim yemeklerden biri daha fazla dayanamadım biraz erken ama alıp yaptım.
MALZEMELER
  • Yarım kg taze fasülye
  • Bir baş kuru soğan
  • 2-3 Adet domates
  • 1 kaşık salça ,tuz,pulbiber,
  • Yarım çay bardağı zeytinyağı

YAPILIŞI

  • Ben düdüklüde yapıyorum sert olunca yiyemiyorum çünkü.
  • Tencereye sıvıyağı ,yemeklik doğranmış soğanı,salça,biber,tuz,kabukları soyulup doğranmış domates veayıklanmış fasülyeleri koyup kavurmadan düdüklüyü kapatıp kısık ateşte 10dk kadar pişiriyoruz
  • Düdüklüyü açıp bir kez karıştırıp tekrar kapatarak 10 dk daha pişiriyoruz.(Altı iyice kısık olucak hiç su koymuyoruz. Ben sebze yemeklerine hiç su koymuyorum böylece daha lezzetli oluyor.
  • Afiyet olsun.

2 yorum:

Aybike dedi ki...

en sevdiğim yemeklerden biri. 20 tabak yesem doymam. Ellerine sağlık tatlım..

anneanneninemekleri dedi ki...

Sağol tatlım. Öptüm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails