16 Mayıs 2010 Pazar

KISIR


Günaydınlar; epeydir kısır yapmamıştım.Komşular ekmek yapıyoruz diye beni çağırdılar bende onlara yapıp götürdüm.Çok beyendiler,umarım sizde beyenirsiniz...
MALZEMELER
  • 2 Su bardağı kısırlık bulgur
  • 1'er yemek kaşığı domates ve biber salçası
  • Pulbiber,karabiber,kimyon,tuz.
  • 1 Çay bardağı zeytinyağı,1 limon
  • Maydonoz,taze nane,yeşilsoğan,3-4 diş sarımsak,2 adet domates

YAPILIŞI

  • Derin bir kaba bulgur,baharatlar,salça ve tuzu koyup üzerini kapatacak kadar kaynar su koyup 10-15 dk bekletiyoruz.
  • İyice karıştırıyoruz,kabukları soyulup incecik doğranmış domatesleri ekliyoruz.
  • İnce doğranmış yeşillikler ve sarımsağı ekliyoruz.
  • Üzerine limon ve zeytinyağı ekleyip karıştırıyoruz.
  • Marul ve domates dilimleri ile süsleyip servis yapıyoruz.
  • Afiyet olsun.

4 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Kısırda beğenilmeyecek gibi değilki harika görünüyor.Elinize sağlık. İzleyiciliğinizi açmanız çok iyi olmuş kolayca takip edebiliriz.Sevgiler.

Hansa dedi ki...

ziyaretiniz için teşekkür ederim ve de tabi nazik yorumunuz için...
bende kısırı çok sevenlerdenim. vede aşağodaki sulu köfteyi elinize sağlık.

Unknown dedi ki...

yazın vazgeçilmezi kısır. hele birde annemin ellerindense mükemmel

Aybike dedi ki...

Tatlım ben de kısır yaptım haftasonu. Eline sağlık, beraber yemiş olalım :)

                                             23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI  TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN.