20 Mayıs 2010 Perşembe

BİR KİŞİLİK PASTA












Merhabalar; bugün canım değişik birşeyler yapmak istedi küçük bir pasta denedim çok güzel oldu tavsiye ederim..Aşama aşama resimlerini de koydum.
MALZEMELER
  • 2 Yemek kaşığı toz şeker
  • 1 çay bardağı süt
  • 2 yemek kaşığı muzlu puding tozu
  • 5-6 adet çilek +2yemek kaşığı toz şeker
  • Damla çikolata
  • 10-12 adet kedi dili

YAPILIŞI

  • 2 Yemek kaşığı toz şekeri karamelize edip üzerine bir çay bardağı su ekleyip eritiyoruz.
  • Kedi dillerini ortadan ikiye kesip bu sıvıya batırıp kasenin etrafına dik bir şekilde diziyoruz.
  • Kalan kedi dillerini kırıp ortaya dolduruyoruz ve üzerine şekerli sudan döküyoruz.
  • Üzerine çilek dilimleri koyuyoruz.
  • 1 çay bardağı sütle pudingi yapıp üzerini kapatıyoruz.
  • Kalan çilekleri dilimleyip toz şekerle pişiriyoruz.
  • Pudingin üstünü damla çikolata ve pişirdiğimiz çilekle süslüyoruz.
  • Afiyet olsun.

NOT:İsterseniz ölçüleri artırıp büyük kalıpta kocaman bir pasta yapabilirsiniz.Tadı çok güzel oldu çünkü....Tavsiye ederim.





5 yorum:

Unknown dedi ki...

mükemmel bir pasta harika görünüyor. birde yeseydik

Aybike dedi ki...

Tuttum bu pastayı, büyük bir kalıpta deneyeceğim. Öptüm..

Unknown dedi ki...

hemen yarın ben de deniycem eline sağlık

Unknown dedi ki...

ay anneanne bu kızın benim googlemı kullanıyor söyle kızına bana da yapsın o pastadan

► Hobihane ◄ dedi ki...

pratik ve çok nefis görünüyor ellerinize sağlık...

                                             23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI  TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN.