1 Eylül 2010 Çarşamba

YEŞİL MERCİMEK SALATASI

Günaydııınnnn;HERKESE GÜZEL,AYDINLIK,NEŞE DOLU BİR GÜN DİLİYORUM.Geçen gün kesme çorbası pişirirken baktım mercimeği fazla haşlamışım.Ne yapsam acaba diye düşünürken aklıma salata yapmak geldi.Denedim oldu ,hem de çok güzel oldu,tavsiye ederim.
Haşlanmış yeşil mercimek ağırlıklı,bir avuç da haşlanmış mısır attım.(dondurucu da vardı.)Biraz kırmızı biber ve yeşil soğan doğradım.Sarımsaklı yoğurtla karıştırdım.(seviyorsanız mayonez de koyabilirsiniz,ben hiç almıyorum bile)
Üzerini de geçen gün akrabaların bahçesinden topladığımız minicik domateslerle süsledim.İftarda da afiyetle yedik.Yeni bir salata türüm oldu sık sık yaparım artık.

22 yorum:

Işıl dedi ki...

pratik bi tarif uyduruldumu daha lezzetli olur

Atike Momini Ziya dedi ki...

beyazlar üstünde kırmızı ve yeşil, göze nasıl da hitap ediyor.sıcak yemek olmasa da salata türünü hep arar gözlerim sofrada. yeşil mercimeği de severim. ee geriye yapmak kaldı :) ellerin dert görmesin ablacım, fikrine sağlık..
sevgiler..

NzlGl dedi ki...

Çok severim yeşil mercimeği . Özelliklede kesme çorbasını.
Salatasını bir kere yemiştim. Çok değişik bir lezzet. Elinize sağlık. Aklıma getirdiniz bende en kısa zamanda yapayım.....

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Mutfakta tarifler tükenmez doğaçlama olanları daha bir seviyorum ellerinize sağlık sevgiler...

Unknown dedi ki...

Ben tam mercimek hastasıyım. Yoğurtlu hiç denemedim. Mükemmel görünüyor. Ellerine sağlık

uyar-dan dedi ki...

elinize sağlık ablacığım çok güzel olmuşbu güzellikleri paylaştığınız için çok teşekkürler

özlem dedi ki...

yeşil mercimeği çok severim. ellerine sağlık. hayırlı ramazanlar

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık,ne iyi olmuş,keşke herkes senin gibi olsa,israf etmese..En kısa zamanda denicem inş..Domatesler de çok renk katmışlar :)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Güzel ve zarif yorumunuza gönül dolusu teşekkürlerr...Hasretle öptüm....

hafsahatun dedi ki...

herşey çok leziz görünüyor...tecrübe kokan bir blog..izlemedeyim....
selametle...

Birsel ve İrem dedi ki...

Süper fikir, yeşil mercimeği yemek olarak pek sevmem ama bu haliyle nefis olmuştur. Sarımsaklı yoğurdun çok yakışacağına eminim. Görüntü de harika, ellerinize sağlık. Afiyet olsun.
Sevgiler.

huuuubakbi dedi ki...

çok harika gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım..

Devastator Usta dedi ki...

güzel olduğundan eminim.

SERRA dedi ki...

ben kus kus salatası yapıyorum ona benzettim,sizinki de çok lezize benziyor ellerinize sağlık
bloğuma hoşgeldiniz

yemekbiraşk dedi ki...

ne iyi olmuş fazla pişirmeniz :)
harika bir lezzet çıkmış ortaya:)
sevgiler..

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Canım,her değişiklik yeni bir tarif oluyor afiyet olsun..A.E.O

*mehtap dedi ki...

yeşil mercimeğe bayılırım. elinize sağlık.
http://bembeyazperde.blogspot.com.
müsait olduğunuzda beklerim.

hdidem95 dedi ki...

valla bende yaparım süper olmuş ellerinize sağlık sevgiler

Banu dedi ki...

Nefis bir salata olmuş ellerine sağlık canım... Ben yeşil mercimeği hep yemek olarak yapardım en kısa zamanda deneyeceğim.... Sevgilerimle...

yemekaski.com seçil dedi ki...

ellerinize sağlık.. mercimeğin herşeyi güzel..

yurdagül dedi ki...

ellerinize sağlık çokk nefis görünüyo bende bu aralar kesme çorbasık sık yapıyorum biraz fazla ıslatırım bundan sonra yeşil mercimeği ne iyi oldu bizlerle paylaştığın afiyet şifa olsun inşlh.

Adsız dedi ki...

Dimi kiz aynen

                                             23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI  TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN.