29 Eylül 2010 Çarşamba

DOMATESLİ BULGUR PİLAVI




















Merhabalar; bu sene tarlalara çekirdeklik kabak ekeceğiz.Dün tohum almak için Develiye gittik çok yorulduk ama işleri de hallettik.Gitmişken kışlık nohut ve fasülyemizi de aldık çok çabuk pişen lezzetli ürünler.

Bu günde bulgur pilavı ile işi bitireyim dedim. Çok severim.

Kurusoğan ve sivribiberleri incecik doğrayıp kavuruyoruz.Kabukları soyulup küp küp doğranmış domatesleri ekliyoruz.Baharatını ,salçasını ,tuzunu ve bulguru da ekledikten sonra suyunu ilave edip pişiriyoruz.Afiyet olsun.

18 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Hımm
bulgur pilavını çok severim
sıcak sıcak üzerine yoğurt ve yanınada turşu :))
ellerine sağlık......

özlem dedi ki...

domatesli bulgur pilavına bayılrım. yanında cacık turşu.

NzlGl dedi ki...

Bulgurun her şeyini çok seviyorum. Tabii pilavınıda ellerinize sağlık, sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

bayılırım
ellerine emeklerine sağlık

Unknown dedi ki...

Harika bir tabak. Çok lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık

yemekbiraşk dedi ki...

ne douyurucu ne besleyici bir yemektir bu nimet.. birde yapan ellerin lezzeti geçince tadına doyum olmaz..
sevgiler..

uyar-dan dedi ki...

canım ablam çok güzel olmuş ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

aman yemede yanında yat derler bizdede,ayranla harika olur.sevgilerimle....

reyhandan dedi ki...

anneanne yaparda kötümü olur maaşallah teyzecim sana emeğine sağlık evlatların ve torunların çok şanslı bende aranıza yeni geldim banada bekelrim inş.SELAMETLE...

çeşnici Handan dedi ki...

Bayılırım bulgur pilavına. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

Nilgün Komar dedi ki...

anneannecik; ufff süperrrr bayıldımmmmm....

Sevil Şahin dedi ki...

of of süper yanına buz gibi bir cacık hımm daha ne olsun süper
ellerine sağlık afiyet bal olsun

Unknown dedi ki...

Ay çok severim ben domatesli bulgur pilavınıı,çok nefis olmuş ellerine sağlık..Ayrıca yanındakiler de tavuk galiba :) onlarda harika gözüküyolar..sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

:) Yanında da turşu ile enfes görünüyorr.. O tabağı bana verin :P

Ellerine sağlık Anneanne.. :)

YeMeK vAkTi dedi ki...

mm süper bugün bende yedim işyerinde..Sizinki kadar güzel değildi ama :)

huuuubakbi dedi ki...

çk severim ama eşim bulguru hiç yemiyor çk üzulüyorum,ellerine sağlık

umutluhayat dedi ki...

bende az önce yedim.en sevdiğim pilvdır benim.ellerinize sağlık çok güzel olmuş.

hdidem95 dedi ki...

ablacım sen kayseridemisin develi deyince merak ettim ayrıca ellerinesağlık pilav nefis görünüyor öptüm sevgiler

                                             23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI  TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN.