15 Eylül 2010 Çarşamba

PATATES PÜRESİ


Merhabalar;bu püreyi tavuk sarmanın yanına yapmıştım.Bu yüzden içinde tavuk pürenin harcından kalan bezelye ve haşlanmış havuçta var.
Haşladığım patatesleri ,havuç ve bezelyeleri de ekleyip iyice ezdim.Yarım su bardağı süt,bir yemek kaşığı tereyağ ve birazda kaşar rendesi ekledim.Sonuçta bu benim pürem istediğimi koyarım değil mi?Siz de kendi pürenize zevkinize göre eklemeler yapabilirsiniz..
Yuvarlak bir kaseyi streç filmle kaplayıp püreye şekil verdim.Böylece kolay çıktı.Üzerinide süsleyip doğru servis tabağına.Afiyet olsun.

17 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerinize emeklerinize saglik.Blogunuz ,tarifleriniz ,ellemekleriniz cok güzel .Tüm kalbile sevgiler gönderiyorum öptüm.

yemekbiraşk dedi ki...

hem kalan malzemeler değerlenmiş hemde porsiyonluk nefis bir püre olmuş ellerinize sağlık
sevgiler..

umutluhayat dedi ki...

çok güzel ve çok farklı bir garnitür olmuş.ellerinize sağlık.sevgiler

Unknown dedi ki...

Sunumun çok şık. Ellerine sağlık

özlem dedi ki...

püre et ve tavuk yemeklerinin yanında vazgeçilemez lezzetlerindendir. ellerine sağlık farklı bir tarif olmuş.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bende böyle değişik yapılmış şeyleri seviyorum çokta yaratıcı oluyor ellerinize emeklerinize sağlık sevgiiler bizden ...

lezzet-i mekan dedi ki...

çok teşekkürediyorum. sizinde ellerinize sağlık. böylede lezzetli olmuştur püre eminim. baklavalarda harika görünüyor.güzel bir gün diliyorum sevgiler.

balböcükleri dedi ki...

püreyi hiç böyle yapmamıştım.bana fikir oldu ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir sunum .ellerinize sağlık.sevgiler.

Fatoş Öztürk dedi ki...

Ellerine sağlık mutlaka nefis olmuştur.Sevgiler...

*mehtap dedi ki...

havuçla denemiştim ama bezelyede katmak çok iyi fikir.üstelik renk olarak da değişiklik katar.elinize sağlık .

Atike Momini Ziya dedi ki...

patates salatasının hertürlüsüne bayılırım. ellerinize sağlık. bunu da bayıla bayıla yerdim. pek güzel görünüyorlar :) sevgiler...

Armina dedi ki...

Farklı bir püre olmuş, çok leziz görünüyor ellerine sağlık.

uyar-dan dedi ki...

değişik ve çok güzel bir püre tarifi ellerine sağlık ablacığım deniycem inşallah

NzlGl dedi ki...

Püre her yemeğin yanına yakışıyor. Hatta başlı başına bile bir çeşit olabiliyor.
Elinize sağlık değişik bir tarif olmuş
sevgilerimle

ZUHAL dedi ki...

Ben de değişik bir şeyler yapıyım diyordum.Süper oldu bu garnitür.Sevgiyle kalın.

nesrin dedi ki...

Ellerinize saglik. Nefis görünüyor. Sevgiler...

                                             23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI  TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN.