12 Haziran 2010 Cumartesi

SU BÖREĞİ



Günaydınlar; dün bütün gün mantı yaptım dolaba koymak için.Hazır hamurla uğraşıyoken de devam ettim.Küçük bir tepsi su böreği yaptım.
Yapacağınız böreğin çokluğuna göre ,bir su bardağı una bir yumurta hesabıyla,tuz ve ılık su ilave ederek hamur yapıyoruz.
Hamurdan aldığımız bezeleri ince açıp tuzlu suda bir dakika haşlayıp hemen soğuk suya oradan süzgeçe alıyoruz.
En alttaki ve en üstteki yufkayı haşlamıyoruz. Peynirli yada kıymalı iç kullanıyoruz.Fırında kızartıp servis ediyoruz.Afiyet olsun.

3 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Su böreğine bayılırım ellerine sağlık ..
Rahmetli anneannem çok güzel yapardı bu böreği ....
Nefis görünüyor sizlere afiyetler olsun.
Uzun zamandan beri bizde yapmamıştık ilk fırsatta yapmalıyım....
Sevgiler........

Unknown dedi ki...

anneciğimin böreği çok güzel olur ellerine sağlık

Hatice Birkan dedi ki...

aman Allah!ım yeni gördüm ve bittim eline sağlık

                                             23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI  TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN.