19 Haziran 2010 Cumartesi

FIRINDA KÖFTELİ PATLICAN

Köfteleri yerleştirirken ortadan ikiye kesebilirsiniz.
Köfteleri hafif kızartıyoruz.


Günaydınlarrrr;iyi hafta sonlarııı....Mutfağa girdim elimdeki malzemelerle ne yapayım diye düşündüm,canım biraz da oyalanmak istiyordu,patlıcanlı bir yemek olacak ama neee....Aslında karnıyarık yapacaktım ortaya bu çıktı .Çokta güzel oldu tavsiye ederim..
MALZEMELER
  • 4-5 Adet patlıcan
  • 300 gr kıyma
  • Domates,sivribiber,kurusoğan,sarımsak,galeta unu
  • Pulbiber,karabiber,kimyon,tuz,salça
  • Sıvıyağ

YAPILIŞI

  • Patlıcanları alacalı soyup en dibinden ayrılmıyacak şekilde dilimliyerek sıvıyağda kızartıyoruz.
  • Kıymayı normal köfte halinde yoğuruyoruz(domates,sivribiber ve salça hariç diğer malzemelerle)
  • Hazırladığımız köfteleri sıvıyağda bir çeviriyoruz.(iyice kızartmadan)
  • Patlıcanları bir tepsiye alıyoruz,boşluklara köfte koyuyoruz.
  • Üzerini domates ve biberle süslüyoruz.
  • Salçalı su koyup fırına veriyoruz.(200 derece)
  • Afiyet olsun.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

inci: işte ben bunlara bayılıyorum harika bir görüntü. mmmmmmm süper

Nuray dedi ki...

Çok süper olmuş. Afiyet olsun...

Hatice Birkan dedi ki...

offff süper

Unknown dedi ki...

nefiiiisss ellerinize sağlık

                                             23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI  TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN.