15 Ağustos 2010 Pazar

KUŞ DİLİ





Sıcakkkkkkkkk; bunaldık burada.Yozgatta yaylada gibiydik.Zorunlu olmadıkça kımıldamamaya karar verdim.Önceden yaptığım yemeklerden tarif yazıyorum.Dün epeyce uğraşmıştım gece bunaldım.Üstellik resimleri de çekemedim tam hazırlamıştım makinenin şarjı bitmiş,o sırada ezan okundu yemekler yendi.Neyse kısmet değilmiş.
Bu yemeği kayınvalidem yapardı,eşimle konuşurken aaaa yapsana dedi, özlemiş bizede değişiklil oldu.
MALZEMELER
  • 1 yumurta
  • Un,tuz,su
  • Sarımsaklı yoğurt
  • Zeytinyağı,pulbiber

YAPILIŞI

  • Yumurta,tuz,un ve su ile katıca bir hamur yoğuruyoruz.
  • Hamurumuzu 1mm kalınlığında açıyoruz.
  • Şeritler halinde kesip,küçük üçgenlere bölüyoruz.
  • Tuzlu suda haşlıyoruz.
  • Üzerine sarımsaklı yoğurt ve pulbiberli yağımızı döküp servis ediyoruz.
  • Afiyet olsun.

11 yorum:

Gülcan dedi ki...

BENCE ÇOK DEĞİŞİK OLMUŞ.HEM DE ÇOK KOLAY

Unknown dedi ki...

Çok nefis olmuş öğretmenim :) Mantı gibi tadı vardır muhtemelen..Ellerinize sağlık..

Nuray dedi ki...

Bu hangelin üçgen şeklinde olanı annem de işi olduğu zamanlar hep yapardı. <eline sağlık çok severim.

Gizemli Tatlar dedi ki...

Biraz zahmetli bir şeye benziyor.Siz yaptığınıza göre tadının güzel olduğundan eminim.Ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Hakkaten de kuş dili gibi hihihhhi :))) HOşuma gitti :)
Afiyet olsunn ;)

mutfakteyze dedi ki...

Çok güzel bir tarif ellerinize sağlık.. Çok lezzetli görünüyor..

Adsız dedi ki...

inci : çok leziz görünüyor yoğurtlu yemekler bu sıcakta daha çok tercih ediliyor

Banu dedi ki...

Aman aman ben yerim bu Kuş dilini önce adını yerim:) sonrada kendini ellerinize sağlık nefis görünüyor.. Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık. Bizim trakyada kesme keserken hamurun bir kısmındanda bu şekilde keseriz.Mangır deriz adınada :) Sarımsaklı yoğurtla aynı mantı gibi oluyor.

mintinin dünyası dedi ki...

ellerinbe sağlık arkadaşım.emekli ve lezzetli bir tarif.ama daha evvel adını duymamıştım.eminim tadı güzeldir.sevgiler...

Hatice Birkan dedi ki...

en sevdiğim yemek olsa da yesek bayılırımmmmmm

                                             23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI  TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN.