2 Aralık 2011 Cuma

ZEYTİNYAĞLI KEREVİZ

                                   İyi akşamlar;diyet yapanlar için çok hafif bir yemek.Okadar hafifki yemek yemedim sanıyorsunuz:)))))))))))
                                          MALZEMELER
  • 1 Adet irice kereviz
  • 2-3 adet yerelması
  • 1 adet portakal
  • 1 adet havuç,4-5 adet arpacık soğan
  • Tuz,zeytinyağ
                                          YAPILIŞI
  • Kerevizleri soyup 1 santim kalınlığında halka doğrayıp tencerenin dibine diziyoruz.
  • Üzerine kabukları soyulup halka doğranmış portakalları diziyoruz.
  • Üzerine yerelmalarını diziyoruz.
  • Arpacık soğanları ve havuçu da yerleştirip en üste kereviz dallarını,tuz ve zeytinyağı ve bir çay bardağı su ekleyip kapağı kapalı olarak kısık ateşte pişiriyoruz.
  • Afiyet olsun.
  • NOT:Bu tarifi Oktay Ustanın Yeşil elma programında izledim.

14 yorum:

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

şip şak kereviz hazır ))
süpersin ellerine sağlık şifalı bir yemek çok severim
sevgiler:))

Erguvan Vakti dedi ki...

Çok sevdiğim bir sebze,hem sağlıklı hem pratik,ellerine sağlık,iyi haftasonları:)

olsada yesek suzan dedi ki...

kerevize bayılırım ellerinize sağlık....

dokuzuncubulut dedi ki...

En sevdiğim sebze, en sevdiğim zeytinyağlı yemek. Harika görünüyor, ellerinize sağlık olsun.
Sevgiler:)

bırtutamkekik dedi ki...

nefis görünüyor ablacım:)
ellerinize sağlık...
keşke kuzucuklara da sevdirebilseydim ben bu lezzeti..
sağlıkla kalın..

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Bizim evde çok sevilir portakallı kereviz. Ellerinize sağlık. Şifa olsun, sevgiler.

Noblesse dedi ki...

ne güzel tam bana göre kilo vermem gerek çünkü:)))

ASLI dedi ki...

valla harika görünüyor...Kereviz yapmayali da bayagi oldu.Ellerine saglik

Limon çiçekleri dedi ki...

Şu kerevizi bir sevdirebilsem bizimkilere haftada iki mutlaka pişiricem...Çok nefis görünüyor ellerine sağlık..

fatosun mutfagından... dedi ki...

ben ve minnoşlarım bayılırız kerevize..ellerine sağlık canım sevgiler

zeymurancafe dedi ki...

yapmayan kalmadı kerevız ama bır ben yapmadım onyargılıyım işte,diyet yemegı için harıka,ellerıne sağlık canım,sevgiler...

yemekbiraşk dedi ki...

çok sık olmasada arada bir yapar sadece kendim yerim:) ellerinize sağlık çok güzel olmuş..
sevgiler

NzlGl dedi ki...

Bayıldım tarife çok teşekkürler,sevgler

mandalincikmazi dedi ki...

Pratik nefis sağlıklı ve lezzetli bir yemek e hafifde daha ne olsun :))
ellerine sağlık arkadaşım nefis görünüyor bu yıl henüz kreviz almadık daha ama en kısa zamanda pişirmeliyim.
Teşekkürler....
Tencere taşıma çantasını yapacağına sevindim eminim çok güzel yaparsın sen :))
Sevgiler...

                                             23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI  TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN.