7 Aralık 2011 Çarşamba

KUZU HAŞLAMA VE KEREVİZ KAVURMA

                                          İyi akşamlar ;soğuk kış günlerinde sıcacık haşlama iyi gider.
                      Haşlamalık etlerimizi tencereye alıyoruz,iri doğranmış birkaç patates,7-8 adet arpacık soğan veya 1-2 adet kurusoğan,yarım demet maydonoz ve tuz eklenip düdüklü tencerede 30 dk. kadar pişiriyoruz.Maydonozun tamamını çıkarıp atıyoruz. Limon eşliğinde servis ediyoruz.
Afiyetler olsun.
                                        Bu da kerevizimiz;1 büyük kereviz ve bir adet havucu rendeleyip zeytinyapında kavuruyoruz.Üzerine sarımsaklı yoğurt,zeytinyağında kızdırılmış pulbiber ve nane ile servis ediyoruz.Sevilerek yenildi tavsiye ederim.

13 yorum:

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Haşlamaya bayılırım ellerinize sağlık. Kereviz kavurmasını da ilk kez duydum, hemen deneyeceğim. Evdeki kerevizleri ne yapsam diye düşünüyordum. Süper oldu bu fikir. Emeğinize sağlık, sevgiler.

yemekbiraşk dedi ki...

misler gibi menü olmuş ellerinize sağlık sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

löp löp olmuştur bu et:))nefis bayılırım haşlanmış ete...ellerine sağlık canım..sevgiler

Noblesse dedi ki...

et haşlamayı annem çok yapardı, ben kavurmayı tercih ediyorum ama şimdi görünce denemeye karar verdim.Kereviz salatası ise kesin yapacaklarım arasında.Ellerinize, emeklerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık,her ikisi de çok güzel gözüküyorlar..
Şifa olsun inşAllah..
Muhabbetle..

bırtutamkekik dedi ki...

lime lime olmuş haşlanmış ete bayılırım ablacım:)
ellerine sağlık..
kerevizde çok leziz görünüyor...
gönül dolusu sevgilerimle..
:)

Adsız dedi ki...

ellerinize saglık,aşure ayınız bereketli ve hayırlı olsun sevgilerimle:))))

Gülcan dedi ki...

olsada yesek ellerine sağlık. sevgiler.

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık.. ben kereviz ve havuç salatasını yaparım ama kerevizi çiğ olarak kullanıp havucu kavuruorum.. üzerinede pulbiber nane hiç yapmadım bölede deneyelim bakalım..

Erguvan Vakti dedi ki...

Bol limonlu sıcacık haşlamaya bayılırım.
Kavurma da çok sağlıklı,ellerine sağlık,sevgiler.

mandalincikmazi dedi ki...

Haşlama et nefis görünüyor
kış günlerinde vücüt direncini artırıcı
üzerinede bol karabiber ve dediğin gibi limon hmmmmmmm
afiyetler ve ellerine sağlık arkadaşım........

Unknown dedi ki...

Her ikisinide çok seviyorum çok..
Ellerine sağlık canım..
Sevgiler.

birincisin dedi ki...

her iki yemeğinizde harika ellerinize sağlık..sevgiler:)

                                             23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI  TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN.