18 Aralık 2011 Pazar

                                                     İyi akşamlar;güzel kolay sevilen bir tarif bu.
                                                                       MALZEMELER
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 6-7 adet havuç
  • Tarçın,vanilya
  • Hindistan cevizi
  • 1 paket petibör büsküvi
  • 1 su bardağı dövülmüş ceviz
                                                                             YAPILIŞI
  • Havuçları rendeleyip şeker ve tarçınla birlikte yumuşayana kadar pişiriyoruz.
  • Vanilya ve ezilmiş büsküvileri karıştırıp yoğuruyoruz.
  • Cevizi de ekliyoruz.
  • Şekillendirip hindistan cevizine buluyoruz.
  • Afiyet olsun.

13 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

çok şık olmuşlar eminim tadıda öyledir.. sevgilerimle..

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

ellerinize sağlık enfes görünüyor

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.

lezzet-i mekan dedi ki...

ben bunu daha önce hiç denemedim, kısmet olurda denerim inşallah, ellerinize sağlık. iyi geceler dilerim sevgiler.

Erguvan Vakti dedi ki...

Bayılıyorum ben bu tada ama en kötüsü,atıştırırken ipin ucu kaçıyor,ellerine sağlık,iyi haftalar.

Unknown dedi ki...

Çok severim,ayıla bayıla yediklerimdendir :)
Ellerinize sağlık..
Mutlu haftalar diliyorum..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Günaydın canım,
Çok güzel görünüyor ellerine sağlık.
Ortadaki çukurlara beyaz çikolata sosu yakışır diye düşündüm.
Sevgilerimle...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar harika bir tatli olmus ellerinize sagli, blogumdaki etkinlige sizi ve okuyucularinizi bekliyorum, sevgiler...

Limon çiçekleri dedi ki...

Yeni evlendiğimde ne çok yapardım bu tarifi..hatırlattığınız iyi oldu,bugünlerde tekrar yapmalıyım diye düşünüyorum..

Unknown dedi ki...

Offf havuçlu tatlıları çok seviyorum..
Ellerine sağlık canım..
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

çok lezzetli görünüyorlar,ellerinize sağlık.sevgiler.

NzlGl dedi ki...

Elinize sağlık çok güzel görünüyorlar

Mutfak Dili dedi ki...

En favori lezzetim elinize saglik olsun.
Sevgiler..

                                             23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI  TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN.