5 Mayıs 2011 Perşembe

PATATESLİ PİŞİ



Günaydınlar;çayın yanında hemen yapılabilecek bir tarif bu.İstanbulın gelmek bilmeyen baharını evde beklerken kilo aldırıcı şeyler yapıyoruz galiba ama yanında beyaz peynirle de güzel oluyor hani...

MALZEMELER


  • 1 paket instant maya

  • 1 yumurta

  • 1 su bardağı ılık süt

  • 1 tatlı kaşığı şeker,1 tatlı kaşığı tuz.

  • 2-3 adet haşlanıp ezilmiş patates.

  • Aldığı kadar un

  • İsterseniz içine istediğiniz baharatı da koyabilirsiniz.

  • Kızartmak için yağ

YAPILIŞI



  • Malzemelerin tamamıyla yumuşak bir hamur yapıp mayalanmaya bırakıyoruz.

  • Hamur mayalanınca ceviz büyüklüğünde parçalar alıp elimizle şekil verip kızartıyoruz.

  • Afiyet olsun.

20 yorum:

Banu dedi ki...

Canım tam olsada yeseklik olmuş hımm ellerine sağlık. sevgilerimle...

mutfagabuyrun dedi ki...

kahvaltıda çayın yanında harika olur canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

çok nefis olmuş ellerine sağlık. kilo konusunda da haklısın canım:(
sevgilerimi gönderiyorum

Nilgün Komar dedi ki...

evet haklısın bahar yaz gelsinde azcık yürüyüp kiloları verelim :)

ASLI dedi ki...

haftaya kahvaltiya misafirim gelicek hocam.Yapicam bunu.Harika bir tarif buu.Ellerine saglik :)

Aycan dedi ki...

Nefis nefis nefis.Çok seviyorum ben pişiyi ve içine ne koyarsan koy, yakışıyor.


Sevgilerimle;

Unknown dedi ki...

Meliste bayılır pişiye kayınvalidem yapar sıklıkla fakat o bulgar göçmeni siz nerelisiniz onlar birtek pişi derler sanıyordum:)

Sanattryemek dedi ki...

cok seviyorum ben bu tarifi,cok kez yedim,fakat hic yapmamistim,tarifi aldim,elinize saglik

Armina dedi ki...

Banu hanıma katılıyorum olsada yeseklik olmuş, ellerine sağlık nefis görünüyor.

Egeden Tarifler dedi ki...

Pişiyi çok severim, yanına bir de çay başka şeye gerek yok :) Patatesli de nefis olmuştur, ellerinize sağlık.

kalpkurabiye dedi ki...

evet ablacımm bu kilo aldırıcıları bende çoks eviyorum amaa sıkı bir diyetteyimm:) yemiyorumm ama yapmaya devam:)

mutfakteyze dedi ki...

bayılırım bişi ye :D ellerinize sağlık...

yedirenk dedi ki...

ablacım ellerine sağlık....

İnci Yemek dedi ki...

Ellerinize sağlık süper lezzetli bir tarif olmuş:)listeme aldım bende deneyeceğim birazcık kaçamaktan hiç bir şey olmaz:))
Anneler gününüzü kutlarım.
çok öpüyorum...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerine saglik canim,patatesli lezzetleri cok seviyorum.sabah ve ikindi cayinin yanin da nefis olur.
Sevgilerimle...

fatmazade dedi ki...

kahvaltı yanına harika olur...
sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Çayla nefis oluyor gerçekten ellerinize sağlık havalar ısınmazsa biz bu kiloları nasıl atacağız bilemiyorum?

necla dedi ki...

ellerine sağlık canım patateslisini ilk defa duydum deniycem ilk fırsatta

*mehtap dedi ki...

ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN,SEVGİLER..

Mehlika Yıldırım dedi ki...

ben pişi delisiyim öyle çok severim ki anlatamam, patatesli olanını duymamıştım şimdi çok merak ettim patataese de bayılırım mutlaka denenecek tarifler içerisine girdi bile ellerinize sağlık =)

                                             23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI  TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN.