25 Mayıs 2011 Çarşamba

KIYMALI SİGARA BÖREĞİ,ÇERİ DOMATESLİ KÖFTE TABAĞI

Herkese iyi akşamlar;sıcacık çıtır çıtır,çok da lezzetli bir börek oldu.Bir bardak demli çay da yanına oh mis...
Az sıvıyağla kuru soğan,pulbiber,karabiber ve kıymayı iyice kavurduktan sonra üçgen hazırladığımız yufkaların geniş kısmına harcı koyup börekleri sardıktan sonra sıvı yağda kızartıyoruz.
Mis gibi çıtır çıtır börekler hazır,afiyet olsun.


Köftenin tarifine gerek yok daha önce yazmıştık zaten,çeri domatesler tabağa çok yakıştı dayanamadım resimledim.
Herkese sağlık huzur ve mutluluk diliyorum.Sağlıcakla kalın.


16 yorum:

Adsız dedi ki...

ohhh harika görünüyorlar yapanların ellerine yiyenleri ağzına sağlık diyorum sevgiler.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

yarına hazırlık oldu bana canım sağol kahvaltıya misafirim gelecek yapıvereyim böreklerden
ellerine sağlık altaki tabakta övlenlik öpüyorum sevgiler

ASLI dedi ki...

Sigara böregine hic dayanamam.Seni gece gec saatte okumak hic iyi bir sey degil hocam :)
Ellerinize saglik

xcelis dedi ki...

mmm nefis görünüyor tabaklar ellerine sağlık ablacım afiyet bal şeker olsun

mutfagabuyrun dedi ki...

sigara böreğinde kıymayı tercih etmem ama şu köfte tabağı benim olsun cnaım.harika görünüyor.ellerine sağlık.öpüyorum.

Nilgün Komar dedi ki...

of of of of bu ne muhteşem bir görüntü!!!!!!!!

mutfakteyze dedi ki...

harika bir tabak :) insanı czbediyor ellerinize sağlık..

dokuzuncubulut dedi ki...

Çoook sevdiğim iki tarif. Çıtır çıtır sigara böreği çok lezzetli görünüyor, ellerinize sağlık.

mandalincikmazi dedi ki...

Merhabalar arkadaşım,
sigara böreği kıymalı nefis oluyor ellerine sağlık dediğin gibi yanınada çay nefis olur doğrusu :))
Sevgiler......

NzlGl dedi ki...

Sigara böreğinin her türlüsünü çok seviyorum. Uzun zamandır kıymalı yapmamıştım. İyi ki hatırlattınız .
Ellerinize sağlık ,sevgiler

Reyhani dedi ki...

MMMM...en sevdiklerimdenn bir karışımm ellerinize sağlık hoçammmm..

hdidem95 dedi ki...

şu an nöbetteyim üstelik çokda yoruldum olsaydı şimdi ne güzel olurdu ellerine sağlık ablacım afiyetler olsun sevgiler

Armina dedi ki...

Kıymalı sigara böreğini çok severim ben de ara ara yaparım ellerine sağlık.

muazzez dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok güzel görünuyor. Bu arad sık sık gelirim ama yorum yazmak bugune nasipmiş. Hayırlı kandiller efendim. Dualarda buluşmak dileğiyle..

mandalincikmazi dedi ki...

Arkadaşım
senin de kandilin mübarek duaların kabul olsun..
Sağlık huzurla nice kandillere inşallah.
Segiler......

Mutfak Dili dedi ki...

Ablacım Kandiliniz mubarek olsun Dualarınız kabul bulsun. Sevgiler...

                                             23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI  TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN.