14 Temmuz 2013 Pazar

SARMA TATLI

                                                 Herkese iyi akşamlar iftara az bir süre kaldı bende sizinle tatlımı paylaşayım dedim.Allah ağzınızın tadını bozmasın inşallah,sabır versin.
                    Tarifimizin malzemeleri burada              TIKLAYINIZ        sadece şekil farklı. Yufkamızı açıp içine ceviz serpip sıkıca rulo yaptıktan sonra iki santim arayla kesip tepsiye diziyoruz.
               160 derece fırında kızartıp sıcakken ılık şerbet döküyoruz.Afiyet olsun.

9 yorum:

anne eli gibi dedi ki...

amin inşallah.eline sağlık tatlı nefis görünüyor...

*mehtap dedi ki...

tatlı çok güzel olmuş belli, ellerine sağlık.

Lezzet Taneleri dedi ki...

Canım çekti şimdBloğunuzu beğenerek takip ediyorum.Blogda yeniyim.
Sizi de benim bloğuma mutlaka beklerim.i...olsada yesek..

ASLI dedi ki...

Ohh miss

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık bloğunuzu gezerken bayağı bi iştahım açıldı.Ben de bloğuma beklerim.Sevgiler...

anunturi gratuite dedi ki...

So happy for you, it's amazing products, I live in Bucuresti / Romania - anunturi gratuite so hopefully one day `ll be able to do it myself, lots of love and hugs happy to welcome you in this great day of anunturi gratuite. Pupiciii byeeee

Adsız dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

kolay yemek tarifleri dedi ki...

harika bir tarif elinize sağlık bu arada takipçinizim artık :)

yemek tarifleri dedi ki...

harikasınız ellerinize sağlık süper


Yemek Tarifi
Diyet Yemekleri

                                             23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI  TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN.