9 Ağustos 2011 Salı

09/08/2011 İFTAR SOFRAMIZ

                                                                  İNCİR TATLISI
                     Bu gün iftar soframızdan tarifini vereceğim tek şey bu.Diğerlerinin tarifi var zaten.Süper bir tatlı oldu,tamamen doğal ve hafif.
                         İncirleri yıkayıp yarısına kadar süt ekleyip çekene kadar kaynatarak inciri yumuşatıyoruz.İçlerini açıp ceviz doldurduktan sonra tencereye dizip bir su bardağı kadar pekmez koyup kapağını kapatarak pekmez koyulaşana kadar pişiriyoruz.(üzüm pekmezi)Süper bir tatlı elde ediyoruz .Ben tarifini bir yerden almadım tamamen uydurma ama güzel oldu .Tamamen naturel.Çok övdüm galiba:))Afiyetler olsun.
                                                                    SİYAH ÜZÜM
                                                                   PİLAVIMIZ
                                                            SALATAMIZ
                                                                   MEDİNE HURMASI
                                                            UN KAVURMALI YEŞİL MERCİMEK ÇORBASI
                                                             HÜNKAR BEĞENDİ
                                     Edi ile büdü oturup iftarımızı yaptık şimdi çörekotu kahvemizi içeceğiz.Kolesterol,şeker ve tansiyonu düşürüyor.

14 yorum:

ebrulitatlar dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok güzel bir menü olmuş. Afiyet şifa olsun. Sevgiler..

Nurayyy dedi ki...

Diikkkaaaatttt ramazanda bu kadar güzel yemekler kilo aldırabilir... Nuray

Gülcan dedi ki...

oohh hepsi birbirinden güzel .yapanların ellerine yiyenlerin ağzına sağlık diyorum. sevgiler.

Özgen dedi ki...

tam kıvamında bir sofra olmuş ellerinize sağlık sevgiler...

Swotpisces dedi ki...

hepsi süperler, elinize sağlık.

mutfagabuyrun dedi ki...

menü çok güzel canım.incir tatlısıda süper görünüyor.ellerine sağlık.öpüyorum.

Mutfak Dili dedi ki...

Elinize saglik Edi buduye bu kadar yemek mi hazirladiniz/ Kim bilir misafire neler yapiliyor.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Afıyet olsun,guzel bır menü olmuş.İncır tatlısı harıka ellerınıze saglık.

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım bereketiniz bol olsun:)
harikasınız maşallahh:))

anneminkizıyim dedi ki...

Hiiim nefis ben bu tatliya bitiyorum.
Yemeklerinizde cok güzel olmus. Hayirli Ramazanlar!!!

Nilgün dedi ki...

Bereketli sofralarınız olsun. Tüm çeşitleriniz nefis ama İncir tatlınız süper. Ellerinize sağlık..

muko dedi ki...

oooo elinize sağlıkkkk harikaaaa herbişey

ama biizm burada daha karaüzümler olma ki
canım çekti yaa:)

sevgilerrrrrr

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

incir tatlisina bayilirim olsada yesem simdi :)
diger hepsi icin ellerine saglik ozellikle corekotu kahvesi cok degisik geldi bana hic duymamistim

hdidem95 dedi ki...

allah ayırmasın edi ile büdüyü ve menü süper ellerine sağlık ablacım afiyetler olsun sevgiler

                                             23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI  TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN.