11 Haziran 2011 Cumartesi

SEBZELİ OMLET

                                                                    Merhabalar;haftasonu kahvaltısında bir değişiklik olsun istedim.Gerçi bizim için hergün tatil ama ara sıra değişiklik olsun istiyoruz yinede.Bol sebzeli güzel bir omlet oldu ,biz yemiyoruz ama isterseniz içine salam,sosis yada sucuk ekliyebilirsiniz ,o zaman pizza gibi olur.
                                                           MALZEMELER
  • 2 adet yumurta
  • 3 yemek kaşığı un
  • 1 orta boy domates(minicik doğranacak)
  • 2 adet sivribiber(incecik doğranacak.)
  • Bir tutam maydonoz
  • Karabiber,pulbiber,tuz
  • 3 yemek kaşığı kadar çok ince doğranmış kaşar.
  • 1 adet rendelenmiş orta boy patates.
                                                       YAPILIŞI
  • Bütün malzemeler iyice karıştırılıp yağsız tavada iki tarafı kızartılacak.
  • Afiyet olsun.

7 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

ama çok güzel olmuş:) öğlen atıştırmaları içinde çok güzel..
sevgilerimle..

mutfagabuyrun dedi ki...

resime bakınca canım çekti canım.olsa hepsini yerdim heralde.ellerine sağlık.öpüyorum.

Erguvan Vakti dedi ki...

Ne güzel bol sebzeli ve sağlıklı,elinize sağlık.

Limon çiçekleri dedi ki...

Ben bu omleti bayıla bayıla yerim ama bir tek ben yerim evde.Herkes yese hemen yaparım.Ellerine sağlık.

ASLI dedi ki...

Ada yapilmali bu omlet !

hdidem95 dedi ki...

olsada yesem yok çünkü nöbetteyim şuan:))) ellerine sağlık ablacım afiyet olsun sevgiler

Gülcan dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.

                                             23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI  TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN.