7 Ekim 2012 Pazar

PALAMUT BOLLUĞU VE DOLMABİBERDE KIZARTMA

 Uzuuuunnn bir aradan sonra herkese merhabalar;bu seneki malum palamut bolluğundan yararlanmamak olmazdı doğrusu.Palamutları zaten balıkçı temizliyor ,evde tekrar yıkayıp her iki tarafını unladıktan sonra az yağda kızattıkmı tamam.Yanına da bolca salata  daha ne olsun.
               Yalnız ben mısır unu kullanmıyorum kızarınca kanserojen madde oluşuyormuş.Malum bir de GDO meselesi var.Artık tercihinize kalmış.Afiyetler olsun.
 Veeeeeeeee çok sevdiğimiz kızartma dolmabiberin içine girince hoş bir sunum oluyor.
Patates ve patlıcanları küp küp doğrayıp kızarttıktan sonra.rendeleyip biraz da sarımsak ekliyerek suyunu çektirdiğimiz domateslerle karıştırıyoruz.
                Kızarttığımız dolmabiberlerin içini bu karışımla dolduruyoruz.Üzerine de sarımsaklı yoğurt döküp dereotu ile süslüyoruz.Afiyet olsun.

19 yorum:

huuuubakbi dedi ki...

elleriniza sağlık harika görünüyorlar

yesilmutfaktanlezzetler.blogspot.com dedi ki...

Hepsi cok güzel olmus, ellerine saglik canim....

Unknown dedi ki...

CANIM NASIL DA PALAMUT ÇEKTİ:)
Ellerinize,emeğinize sağlık.
Şifa olsun inşAllah..
Muhabbetle..

Saliş Butik Pasta dedi ki...

Ellerinize sağlık tecrübenize dayanarak sormak istedim palamudun iyisini tanesini nasıl anlarım acemiyim bu konuda maalesef

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık her ikiside nefis görünüyor.kızartma dolmasını bende çok severek tüketiyorum...

*mehtap dedi ki...

Palamut kızartılınca çok leziz oluyor ,biberlerde değişikmiş eline sağlık..

anneanneninemekleri dedi ki...

Aslında tazesini anlamak zor her zaman aynı balıkçıdan alınca kandırmıyor,bundan yararlanmak lazım.:)))

MAZES dedi ki...

günaydın,sabah,sabah palamut canın çekmesi niye işarettir...ya kahvaltı vakti gelmiş veya palamut al beni diyor resimden,ben en iyisi kahvaltımı yapayım...ellerine sağılık,balık da,dolma da çoooook ...süper...

mutfagabuyrun dedi ki...

off offff.harika iki lezzet bir arada canım.nefis olmuşlar.ellerine sağlık.sevgiler.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

afiyet şifa olsun,palamut bol çok şükür:) ben de biraz dondurucuya koydum,nasipse yeriz

pembe kekik dedi ki...

Ellerinize sağlık. Balığın her çeşidini çok severim. Kızartmanın sunumu da çok hoş olmuş.Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Nefisssss ellerinize sağlık...

anne eli gibi dedi ki...

dolma biber kızartması fikrine bayıldımmm,mutlaka deneyeceğim,ellerine sağlık...

Şepşeker dedi ki...

Her ikisine de bayılırıııımmm !
Ellerinize sağlık ;)
Bloguma da beklerim ;)
Sevgiler ;)

Banu dedi ki...

Canım canım biber kızartmaya bayıldık balık da çok nefis görünüyor ellerine sağlık. Biber kızartmayı kaptım hemen yapıyom:)) yarın pazarımız var malzemeyi taze taze alim yapıverim bu nefis tadı kabul günlerinde de harika gider:)) bayıldımmmm yaaa teşekkürler tatlım öptüm:)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Merhaba canım,
Geçmiş olsun ziyaretin ve duaların için çok teşekkürler.
Bugün teşekkür ziyaretleri yapıyorum,daha sonra yine gelicem inşallah.
Sevgiler...

Kurabiye Atölyesi dedi ki...

Hepsi çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

aynı mısır ve mısır unu yağı derdi bende de var ne olacak bizim halimiz. palamut tavaya bayılırım elinize sağlık. ben de beklerim bloğuma takipteyim sizi. sevgiler selamlar...

Unknown dedi ki...

hııımmm ellerine sağlık çok güzeller ama yaa balık her daimm favorimdir:)

                                             23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI  TÜM ÇOCUKLARA KUTLU OLSUN.